torsdag den 11. juni 2009

Påklædningsdukken // Hos min mor

For et par dage siden besluttede jeg at Jylland måtte være et bedre sted at nyde den spæde sommer end de støvede københavnske stengader. Jeg forestillede mig at jeg skulle dase i solen på varendaen med et glas hjemmebrygget hyldesaft i den ene hånd og en god bog i den anden, mens jeg sådan rigtigt nød stilheden og solens varme. Måske trisse en tur i skoven med hundene eller tage på shoppingtur til Vejle med min mor...

Pakker sommerkjolerne og springer på et tog...

Men vejret er helt imod mig, nåede lige en halv dag på varendaen -indtil nu den eneste dag med blot en smule sol og varme her i det jyske, men fik da luftet min om-syede hippie-kjole - billedet til højre er fra inden den blev omsyet:

Photobucket Photobucket
Kjole: Only (med bortopererede ærmer), halskæde: udskåret figur i ben, armbånd: egen kreation

Og så regner det ellers... og regner og regner og regner.

Jeg har lige snuset lidt rundt i min mors tøjskab, der kommer nok i morgen en post om tørklæder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar