lørdag den 13. juni 2009

Bugs // hjemme igen...

Mit internet gik ned med flaget i morges, så ingen oversprings-browserier til mig i dag, i stedet benyttede jeg tiden på at læse "Cybertext -perspectives on ergodic litterature", heldigvis fik jeg mit net tilbage sent på eftermiddagen og har hygget mig med insekterne...

...for nu hvor det er sommer, og der er blomster alle vegne, skal insekterne da også lige have lov at lufte vingerne.

Photobucket
Smykker fra: blackno1.dk, anthropologie.com, 1928.com, bocagenewyork.com

Jeg er helt forelsket i kalenderen, den er så smuk -guldsmede er så yndefuldt skønne. Der er et eller andet fascinerende over insekter som smykker, taget i betragtning hvor irriterende og frastødende nogle af dem kan være i den ægte levende vare... men guldsmede, guldsmede er både skønne i levende live og som dekorative accessories.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar