søndag den 21. juni 2009

Indretning // bohême

Jeg sad lige og prøvede at finde inspiration til indretning. Der er ikke så frygtelig længe til jeg skal flytte ind hos min kæreste - og det er noget radikalt andet at indrette en 4'er end et kollegieværelse må jeg sande. Jeg troede, at flere rum bare betød mere plads til flere fine ting, men nej(!)... for nu er der jo også en dreng involveret. En dreng der har sin helt egen særlige smag (a la jagthytte/Kvium/tech-nørderier). De eneste farver, vi kan blive enige om er støvet grøn, creme og brun - jeg er simpelthen nødt til at komme op med nogle alternativer.

I dén ånd, fandt jeg frem til disse lidt overlæssede bohême looks med masser af støvede farver og små finurligheder:

Photobucket

Billederne er hapset fra The Selby

Ingen kommentarer:

Send en kommentar