søndag den 7. juni 2009

På udkig efter ringe

Jeg føler et stort behov for at udvide min ring-samling, og hvilken bedre dag at browse efter disse på end en trist og regnfuld søndag.
Så kan man også få lov til at parre dem med fine neglelakker - nu hvor man *burde* være en flittig studine men i stedet er endt i et virvar af hjemmesider, blogs og online-shops...helt uden videre.

Dårlig samvittighed aside:

2


Alle ringene er fundet på overstock.com (der shipper til DK).
Venstre: 14k guld med jadesten, 175$
Midten: Frosted Goldtone med rødeøjne, 22 euro
Højre: 14k guld Smokey Topaz til den nette sum af 470 euro (den var bare så fin!)


Tror jeg må nøjes med slange-ringen til at begynde med - der skete nemlig det mærkelige at H&M havde åbnet idag, hvilket jeg opdagede på vej ned til stemmeurnerne.. og hvem var jeg ikke at udnytte dén chance?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar