fredag den 19. juni 2009

Påklædningsdukken // på udsalg

Grundet en seriøst stressende deadline var jeg tvunget til at vente med udsalgsjagten til idag... Desværre synes jeg ikke rigtig, der var helt så mange ting jeg ikke kunne leve uden, som jeg havde forestillet mig - desværre for mig, nok meget godt for mit visa.
Jeg fik dog købt lidt. Udover at stocke up på nylons, hårprodukter etc kom jeg hjem med en kjole, et par solbriller, neglelak og halskæde.
Jeg prøvede kjolen til lidt forskelligt - desværre lykkedes det mig ikke at få et ordentligt billede af den (mit cam er dysfunktionelt for tiden, så jeg må nøjes med mobil-cam'et), men den har to lommer foran forneden og korte pufærmer.
Hverdagslooks:

Photobucket

Neglelak: Clarins, Solbriller & halskæde: H&M, Lyse ballerinaer: Zara, Blomstret tørklæde: Masai, beige og grå cardi: H&M, vintagebælte og div perlekæder. *staying on budget!*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar