mandag den 22. juni 2009

Påklædningsdukken // armbånd

Et par hurtige snapshot fra igår. [undskyld billedkvaliteten - nyt cam skulle gerne blive mit om et par dage]

Photobucket

Det store læderarmbånd er faktisk bare kæden fra min mormors ældgamle taske (som jeg tog af så tasken blev en clutch).. så viklede jeg det bare rundt om håndledet og lukkede det med hægterne - very simple, og jeg synes det fungerer meget godt.
Og læg mærke til det lille lysblå armbånd - det er Esthers creation, magen til dem hun postede her for et par dage siden.
En sidste ting, man nok ikke kan se så godt er det store leopard-tørklæde. Jeg havde ledt efter sådan et i virkelig lang tid, men kunne simpelthen ikke finde et der var stort nok, indtil det pludselig stirrede på mig fra et stativ i H&M og kun kostede 129,-. *haps!* Det er nogle uger siden, og var der stadig sidst jeg tjekkede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar