mandag den 6. juli 2009

Påklædningsdukken // Ny kjole

Photobucket

Det er virkelig gået op for mig i løbet af den sidste uges hedebølge præcis hvor sort min garderobe er. Så i lørdags tog jeg et smut ned af Gl. Kongevej fast besluttet på at finde kjoler i florlette stoffer, der først og fremmest skulle være i lyse farver! Well, well.. jeg var ikke overrasket da jeg nogle timer senere kom hjem med en mørkegrå kjole, en sort lang cardi og en grå taske i *uld* --> Jeg er ikke et sommermenneske, sådan er det vidst bare :| Men min timing synes at være impeccable; vejret er jo blevet helt til at holde ud igen!
Ovenfor har jeg den nye kjole på - den har en virkelig fin krave, men desværre kunne jeg ikke helt fange den pga lyset... jeg poster billeder af tasken og cardien senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar